2008年7月28日

男 追 女 的 四 大 謬 誤

身 邊 很 多 條 件 不 俗 的 男 性 朋 友 都 追 不 到 女 仔 , 確 實 有 點 可 惜 。 不 過 他 們 從 來 沒 有 得 到過 我 的 同 情 , 那 不 是 因 為 我 對 朋 友 無 情 無 義 , 而 是 他 們 經 常 固 執 地 漠 視 我 喋 喋 不 休的 教 誨 , 自 討 苦 吃 。

當 我 說 : 「 你 不 要 對 她 那 麼 殷 勤 , 狂 送 花 送 朱 古 力 , 日 日 約 吃 飯 , 注 定 失 敗 。 」
他 們 就 憤 憤 不 平 地 辯 護 : 「 我 喜 歡 她 , 想 見 到 她 , 想 對 她 好 。 錯 在 哪 ? 難 道 我 想 念 她 都 不 可 以 約 她 ? 」
唉 , 約 啦 約 啦 ! 若 果 你 喜 歡 她 只 為 「 對 她 好 」 和 「 見 到 她 」 , 而 不 是 「 得 到 她 」 的 話 , sure , go ahead 。
哈 ! 朋 友 轉 問 : 「 我 想 得 到 她 , 應 該 怎 樣 ? 」
我 說 : 「 要 有 計 劃 , 有 strategy 。 我 告 訴 你 哪 些 事 該 何 時 做 , 哪 些 事 絕 對 不 可 做 … … ( 下 刪 100 字 ) 」
他 又 反 駁 我 說 : 「 鍾 意 一 個 人 要 搞 到 這 麼 複 雜 , 什 麼 謀 略 、 禁 忌 。 我 真 的 不 明 , 隨 心 所 欲 不 行 嗎 ? 」
又 來 了 。 好 , 繼 續 隨 心 所 欲 , 繼 續 過 你 那 追 不 到 女 仔 的 生 活 。

之 前 所 施 的 方 法 有 誤 , 並 不 代 表 一 個 男 人 失 敗 和 笨 拙 。 惟 有 逃 避 現 實 , 實 行 鴕 鳥 政 策 , 堅 持 使 用 不 湊 效 的 方 法 , 才 是 愚 不 可 及 。

歸 納 幾 個 我 覺 得 追 女 最 常 犯 的 錯 誤 供 各 方 男 士 參 考 :


1 ) 令 女 人 認 為 你 不 是 做 大 事 的 男 人 。

男 人 話 題 圍 繞 office politics 的 恩 怨 情 仇 , 或 者 show off 自 己 最 近 在 股 市 贏 了 多 少 , 或 者 經常 用 msn ( 一 上 網 就 收 到 男 人 的 「 hi hi ! 」 ) 和 sms ( 能 次 次 做 到 即 時 回 覆 ) 追蹤 我 , 甚 至 細 微 習 慣 如 說 話 「 chum 」 氣 、 詞 不 達 意 , 都 會 令 女 人 懷 疑 : 「 Don't you have better ways to spend your time? ( 閣 下 的 時 間 不 能 更 有 效 率 地 花 在更 有 意 義 的 事 情 上 嗎 ? ) 」 與 一 個 「 能 成 大 器 」 的 男 人 結 合 是 母 性 的 表 現 , 希 望 拜優 質 的 精 子 所 賜 , 孩 子 聰 穎 過 人 。


2 ) 太 早 表 明 心 跡 。

當 女 人 未 對 男 人 存 有 明 顯 的 好 感 , 擺 明 車 馬 追 追 追 等 於 自 毀 , 因 為 抹 殺 了 女 人 處 處 wonder 這 個 重 要 的 步 驟 。

男人 email 女 人 , 女 人 wonder 他 有 何 目 的 。 男 人 約 女 人 星 期 六 吃 晚 飯 , 女 人 wonder 他 在 觀 察 她 還 是 已 經 開 始 欣 賞 她 , 她 更 wonder 他 有 沒 有 別 的 晚 飯 女 伴 。

女 性 的 wondering 有 如 一 種 自 我 調 情 , 能 容 納 無 限 聯 想 空 間 。 聰 明 的 男 人 怎 能 讓 女 人 skip 掉 這 auto-pilot ?

還 有 , 未 深 入 了 解 就 展 開 追 求 會 令 女 人 認 為 男 人 只 愛 她 的 美 貌 和 胴 體 。 即 使 餓 狼 有 多 好 , 也 只 不 過 是 隻 餓 狼 而 已 。


3 ) 蜜 蜂 舔 蜜 糖 。

追女 手 段 像 蜜 蜂 舔 蜜 糖 , 不 斷 地 見 面 , 不 斷 地 送 禮 , 肉 麻 的 贊 美 , 不 禁 令 女 人 懷 疑 那個 男 人 沒 有 better option ( 更 好 的 選 擇 ) 。 女 人 因 此 想 到 , 假 如 接 受 那 個 男 人 ,不 就 等 於 自 貶 身 價 , 與 未 夠 級 數 的 男 人 混 , 多 吃 虧 !

4 ) 每 事 問 。

「 你 星 期 幾 有 空 吃 飯 啊 ? 」「 你 想 在 哪 一 區 吃 啊 ? 」 「 你 想 吃 什 ? 啊 ? 」 「 那 我 book 好 後 打 給 你 confirm 好不 好 ? 」 總 不 如 一 句 : 「 明 晚 有 空 嗎 ? 」 女 人 : 「 七 點 後 都 ok 。 」 男 人 : 「 那 明晚 七 點 半 IFC H One 見 。 」 瀟 灑 一 萬 八 千 倍 。

每 事 問 等 於 把 權 利 都 交 到 女 人手 中 , 令 自 己 處 於 下 風 。 徵 求 女 人 意 見 雖 可 說 成 是 尊 重 和 體 貼 , 但 亦 可 說 成 沒 主 見, 不 見 得 絕 對 會 加 分 。 但 處 於 下 風 這 個 形 勢 是 難 以 扭 轉 的 黑 洞 , 何 必 冒 險 ?

而 最 愚 笨 的 問 題 莫 過 於 「 我 可 以 拉 你 的 手 嗎 ? 」 做 sales 的 都 應 該 知 道 , 千 萬 別 讓 顧 客 選 擇 要 不 要 買 , 直 接 帶 她 付 錢 , 不 給 機 會 她 說 不 才 是 實 際 。

學 會 追 女 仔 是 繁 殖 下 一 代 的 第 一 步 , 理 應 是 必 修 課 中 最 重 要 的 一 項 , 卻 被 忽 略 , 惟 有 自 補 ( 同 時 自 保 ) 。


26 則留言:

黃世澤 Martin Oei 說...

小弟高度推介的文章,雖然第四種錯誤我經常犯。

雖然有一小部分女孩子,會容忍犯第四種錯誤的傢伙。

匿名 說...

好中!!!!!!!!!!!!!
我也曾遇上那些不懂追女仔的男人....

陳大文部落 說...

呵~~~~~~ 即咁既其實.....

香港不少男人呢,有一樣特性,兩個字,稱之謂:

『狗公』


還有一樣,仲勁,叫做 『人地係女仔嚟架嘛,女仔都是對的啊!我護花啊!』

即是女仔無論點樣都是對的,一見面前有女,就好似【急不及待要進行交配】咁樣,是『自願當觀音兵』也。


文章中的 1-4 項:

(3) : 好多港男都是一見有女就彈起,餓左十日十夜咁,內麻的讚美....到處可見。

(4) :但男人每事問,又唔可以全部責怪男人,因為香港不少女性是【 溏心風暴 + 韓劇 Feel】的,好多女仔要人 24 小時問候、安慰、take care ,仲慘過醫院深切治療病人咁既,所以有咁既 【港式 Hello Kitty 潮女】 ,就會有咁既 【港式三毫子一擔 Gentleman】喇

匿名 說...

彌明:


妳又向男生教導追求女生的秘訣???:)


阪本龍一


妳的文章有以下兩個錯字

欣勤=殷勤
隨心所慾=隨心所欲隨

匿名 說...

ok 寫得不錯但還是覺得太短,舉例再多些典型例子更吸引,還有其中我犯過問對方你想食什魔這個問題,同樣地她也試個不耐煩我這樣問她。

匿名 說...

我又覺得甘
咩質素既男仔咪配咩質素既女仔
個男仔係果個rate既,
個女仔都應該係甘上下者,
甘咪岩晒lor,仲要祝佢地百年好合
唔好比他們拉低條curve tim!

Dilman 說...

這篇是袁小姐本年度最令男生受用的! 等我睇多幾次先. 唉, 我都重係單身.......

Erica, 星期六有時食飯再賜教嗎? (完全照抄! hehehe~~)

匿名 說...

彌明, 都唔爭在整番篇媾仔秘笈好喎..好dry呀呢期!

屍屍

shizuoka2002 說...

彌明:

唔,關於令女人認為你不是做大事的男人這方面......

大學中有一個教我經濟學的老師,問了一個問題(當時全班人只有我答對):有三個牛仔對決,肯定某一個肯定是神槍手,如何自保?

如果妳答得出,就知道哪一點出紕漏:)

Daniel.

匿名 說...

Good points

匿名 說...

Doesn't seem like you are very good with your own relationship. What made you an expert?

方潤 說...

「捉到路」才可以「不問」。
否則你拖手的那一刻,對方可能喊非禮。(就算冇咁誇張都會嫌棄你)
(更誇張的例子,是有些女人上完床才告強姦,因為男方沒問准她,而她完事後又覺得唔HIGH……如果她滿意的話應該冇事既)

但如果係「捉到路」的話,那人也不需要看這篇文章了。

要讓妳「教誨」的朋友,根本就是他不懂得「捉心理」,所以妳教他不要問,隨時死得更快。

L L 說...

早 d 寫呀,陰功!

Kris 說...

就算捉唔到路,都係唔好問咁多。女人一旦將你定性為蒼蠅,就以後都唔想聽到你講野。

需知道女人心根本係永遠都觸摸唔到。係你唔知女人對你有無好感之前,少做少錯。隨時朋友都無得做。

調轉黎睇,當你發現對方有好感,就可以慢慢進攻囉。

匿名 說...

早啲識你嘅,咪好囉!唉!

匿名 說...

Erica,
睇咗你個blog咁耐,今次想唔留個comment都唔得!
邊睇邊拍掌呀:)

匿名 說...

彌明不如開班授徒吧...

我第一個報名。

S

匿名 說...

早十幾年看到妳的文章便好了,一股腦兒付出真心、時間、金錢、尊重,到頭來比人以為 "I don't have better things to do".....暈.....

無怪今年會考一名狀元也要看『男女大不同』,還稱如考男女關係一定 Unclassified....

匿名 說...

哈哈 ~

好一隻江湖老妖 ~

好一個心智成熟的女人~

好一整個Blog內血與汗換來的經驗 ~

好好好 ~~~

匿名 說...

一針見血! 佩服!

Shrek 說...

a beautiful girl who appreciates alpha males~~~

匿名 說...

I wanna read the missing ...
( 下 刪 100 字 )

匿名 說...

我終於明白我為何常常不明不白被飛 :<

膽小鬼 說...

真係認唔住留個字

真係一針見血

我會好好運用...

希望可以聽妳更多 ideas ^^

咸柑桔 說...

我完全做錯晒,仲可以補救到嗎>.<"

johnathan 說...

好似有D意思