2009年12月15日

瘋暈易

又一港產"結"作!
勸各位7字8字頭的青年不要爲了懷緬10年前的青蔥歲月而捧場,破壞原來的美好回憶.
全片唯一無令我發笑的人是何家勁.

呀 ,差d唔記得講, 聽埋兩位主角唱的主題曲,令人更加容易又瘋又暈.

8 則留言:

匿名 說...

多謝提供意見, 這幾十塊錢可以省下了.

陳大文部落 說...

港產片對於我嚟講,基本上係唔睇,有極少數叫似樣啲嘅就會睇。

例如近年的《意外》,叫做比較好,可以令我十分鐘之內無熄機繼續睇落去直至睇完。

黃世澤 Martin Oei 說...

果位兩位主角懂唱歌的嗎?

今年港產片,我只對《十月圍城》有點期待,否則寧去看《神探福爾摩斯》和《花鼠明星俱樂部2》好了。

匿名 說...

i really wanna know why the acting of 何家勁 didn't make you laugh

匿名 說...

This loooong story should end at the place where first movie ended. Still pay to see this? No way! Wait for rental or BT.

匿名 說...

我睇完簡直想爆粗,都數唔到我同男友在觀看途中打左幾多個喊露,同I差九皮,完全唔掂,係咁打打打,無乜劇情可言,景和特技都唔靚,想睇靚人靚景,NO WAY~~

Jacque the idiot 說...

"瘋暈易" - like the title!

Will still go to watch the movie even I know Im not gonna like it - just like to see how bad the Pang brothers can be. They have not produced any watchable movie since The Eye 1....

匿名 說...

核突鬥核突,,,呢一句我極之同意,,呢個圈我諗唔會有人好似你咁勇敢去講出事實!!我係女生都覺得佢地真係好嘔心...影衰香港女性!衰過妓女....