2010年1月10日

me @ 發酵的男人

http://programme.rthk.org.hk/channel/radio/programme.php?name=B&d=2010-01-09&p=3060&e=102410&m=episode

6 則留言:

Unknown 說...

hi erica,

totally agreed with mr chow yung

iselin

Unknown 說...

本人也曾經day trade期指,但輸多贏少。喜見袁小姐成績超卓,請問袁小姐是用什麼系統睇股市?如何知道22650有80張大期沽盤?謝謝!

2005mhk18@gmail.com 說...

看價格深度

匿名 說...

re: topic"核突鬥核突"

"莫文蔚(夠學識)都影過全裸的相,又唔見人地咁核突" <--唔係,佢都有"核突"一面,唔係佢個樣,唔係佢個身材,而係行為。點解咁講呢?唔知你記唔記得有次克林頓黎香港出席一個conference,係我朋友做緊既event management公司攪既,karen mok以一個funding association既representative身份出席,起初大會希望佢預備一個speech,簡單到題就可以,因為呢個conference係好正經既,但karen要求唱歌,仲要求一個三角琴,咁佢要求到就比佢啦,但講明個琴係for增加個舞檯感only,佢只可以企0係度唱,唔可以掂個琴更加唔可以落去同克林頓握手。點知,到佢表演時,佢真係"表演"比你睇,0係一個咁serious既conference上走上個琴度"典"黎"典"去,仲唔理instruction走落去同克林頓握手,在場好多人都呆晒,因為呢個真係唔係一個show黎!而最重要既係,克林頓係完事後走去同我朋友個老細講點解會請個咁既人黎,so horrible。

因為記者唔入得去,到第日報紙出時,件事變左咁:
莫文蔚說:真係好開心,我係表演嘉賓,唱左首歌,我有同克林頓握手,佢好nice~

有學識如莫文蔚,都會有不識大體既情況發生。但佢唔覺得呢個係問題,因為佢自知有學識,佢既自負令佢覺得佢做咩都係高級d,佢唔跟大會指引,一於當你無到我有我做,已經係核突既表現。

又如果,周小姐同lavina係好似莫文蔚咁,有學識,有家底,一開始就由影開擺明車馬係賣弄色情既相的國際級photographer操刀,咁大家對佢地既impression,會唔會有所不同?其實你覺得莫文蔚影既全裸相唔核突,佢周不時都"典"琴係有taste既,會唔會係你先入為主,比佢'有學識'呢個sign,自然地將佢無論做d咩,影d咩,都解讀做有taste呢?

阪本龍一 說...

何謂品味???

在適當場合/環境表現適當的涵養情操,這樣閣下才能充滿高貴的品味。

假如某一位親朋戚友去世時,(西式)喪禮靈堂播放莫札特安魂曲的旋律時,突然閣下唱起「Happy Birthday to you」或披頭四樂隊的「Yesterday」的旋律,即使閣下的唱功如何優秀了得,也不會獲得其他同場參與喪禮人士的欣賞與諒解。

匿名 說...

阪本龍一 ,我認同你的講法。
所以我認為karen mok外形是高貴,但不懂在適當場合/環境表現適當的涵養情操,就是沒有品味。

e..講緊核突,而家好似離左題。
anyway~