2012年5月24日

壹週刊: 放棄美國戶籍 袁彌明追擊陳淑莊

壹週刊 
B056-058  |   娛樂名人  |   作戰到底
2012-05-24

放棄美國戶籍 袁彌明追擊陳淑莊
現年三十一歲,○五年港姐出身的袁彌明(Erica),離開娛樂圈轉行做美容生意後,近年踩過界開咪講時事,更一度打算參選區議員,最終她因男友反對被迫放棄。死心不息的她,去年再成為《人民力量》核心成員,眼見黄毓民已屆花甲、眼疾纏身,袁彌明決定接棒,跟拍拖三年男友分手,連美國護照都唔要,以剩女姿態積極備戰九月立法會選舉,挑戰泛民另一剩女代表陳淑莊。
時事判官
五年前不甘做無綫乖乖女,決心離開娛樂圈創業搞美容生意的袁彌明,去年底,跟一直反對她從政的姓魏建築業男友結唔成婚兼分手,袁彌明終於可以想做就去做,每星期在「香港人網」節目《網想最大黨》開咪做時事判官,見政府鬧極唔醒,今年索性參選立法會。據了解,袁彌明選擇在港島區出戰,向同屬剩女的陳淑莊、寸嘴葉劉淑儀等現任立法會議員拗手瓜。「Erica不嬲對政治好有興趣,佢成日想為社會做啲嘢,所以佢一甩拖,就即刻部署選議員,有人同佢講政界係時候改朝換代,Erica寫專欄同做美容生意都儲到班年青捧場客,所以毓民搵佢選戰立法會,係要吸新血。」袁彌明身邊人透露。
全力接棒
上週四 (五月十七日)下午兩點半,前一晚到過立法會為支持「拉布」人士打氣的袁彌明,坐在車價過百萬的凌志房車到達中環美國領事館,手持美國護照的她,下車後即步入領事館內辦手續,半小時後再由司機接載到銅鑼灣廣場二期接受物理治療,尾站來到觀塘工業中心的印刷公司,做阿四幫黄毓民攞印有人民力量的貼紙。忙足大半日,袁彌明回家稍作休息,到黃婚六點半再出動,換上行政人員look,到大圍火車站幫《人民力量》派宣傳單張。做慣老闆的她,笑到四萬咁口向路經車站的途人遞單張,顯然唔係人人領情,但有心踩入政治圈檸檬唔怕食多幾個。對於有意參選立法會,並放棄美國籍,袁彌明認為並不可惜:「選舉重要好多,況且黄毓民都六字頭,陳偉業已經五十幾,我覺得係時候接棒,雖然冇男友支持,不過屋企人好撐我。」

Erica: 美國籍確實是放棄了, 以表明我積極考慮參選的決心. 
我很喜歡美國, 一直想在那裡退休.  
不過, 我更喜歡香港.... 爲了香港的民主運動得以薪火相傳, 放棄美國籍一事可謂微不足道. 
要重新申請入籍差不多是不可能的事, 但我無悔.

滿懷希望, 實現夢想
為著我們最愛的香港

1 則留言:

匿名 說...

加油support your ambition